DEJLIGE OMGIVELSER - UDE OG INDE

Skolen fremstår overalt som velholdt og moderne med lyse, tidssvarende klasse- og faglokaler.

Samtlige lokaler er gennemrenoverede eller nybyggede efter 2006.

Senest er hovedbygningen renoveret og udvidet i 2018 med 12 helt nye klasselokaler samt faglokaler.

ADMINISTRATION OG LÆRERVÆRELSE

Indenfor hovedindgangen (1) er skolens forhal, der bruges til læringsrum.

Til venstre i stueetagen (2) er lærerværelset.

På 1. sal (2) er administration, ledelse og mødelokaler.

MELLEMTRIN OG OVERBYGNING

Mellemtrin og overbygning holder til i hovedbygningen (3). Overbygningen holder til på 1. sal, og mellemtrinnet holder til i stueetagen.

I hovedbygningen findes også de fleste faglokaler.

INDSKOLING

Indskolingen har sit eget hus langs voldgraven (6).

Det er fra 2005 og byder overalt på store, lyse lokaler.

Der er indgang i kælderen, som rummer et lyst og spændende fællesrum, der bruges til fælles aktiviteter, f.eks. morgensamling.

Åkanden (SFO) holder også til i huset og deler således faciliteter med indskolingen.

GYMNASTIKSAL OG MULTIHUS

Skolens gymnastiksal (4) blev opført i 2010 og fungerer også som multihus, der kan anvendes til flere formål.

MUSIKHUS

Det totalrenoverede hus (5) imellem hovedbygning og indskoling er et 90 m2 stort musikhus.

GODE RAMMER FOR AKTIVE FRIKVARTERER

Skolegården (7) er løbende renoveret siden 2007, og vi har i dag en sammenhængende og velfungerende skole-

gård med multibane, klatrestativer, gynger, bålplads, klatretræer m.m. Desuden benytter vi det grønne om-

råde lige op til skolen (også kaldet ”engen”).

Gymnastiksalen (4) er dagligt åben for boldspil og leg i et frikvarter.

4.-9. klasse kan også hygge sig på de mange fællesarealer i både stueetagen og på 1. sal.

"FOR ENDEN AF VEJEN"

I 2022 har vi erhvervet det sidste hus i rækken for enden af vores vej. Det er en rød villa, som vi endnu ikke ved, hvad vi skal bruge til.

LÅN ELLER LEJE AF GYMNASTIKSALEN

Gymnastiksalen kan lånes gratis til børnefødselsdage, når hele klassen inviteres.

Ved kønsopdelte fødselsdage (alle drenge eller alle piger) kan den lejes for 250 kr.

Jubilerende klasser kan efter aftale låne lokaler.

Rundvisning kan arrangeres.