Nyborg Private Realskole benytter IT's Learning's onlineportal, Forældreintra. En internetportal, hvor forældre med et password og en adgangskode finder oplysninger om barnet og barnets klasse.

På Forældreintra kan man f.eks. finde skoleskema, mødeindkaldelser, billeder fra klassen og lignende. Der er breve fra skolen og meget mere. Desuden giver Forældreintra mulighed for at kommunikere lærere eller forældre imellem på en nem og enkel måde.

Forældreintra skal sikre, at forældrene hurtigst muligt får flest mulige informationer fra skolen og er et redskab til hurtig og effektiv kommunikation. Men det fritager os naturligvis ikke for at ringe eller mødes om elever, når det er nødvendigt.

I Forældreintra er det muligt at sætte en en ”mailservice” op, således at man får besked i egen mailboks, når der er nyt på Forældreintra.

Adgangskoder til nye elever og forældre på skolen udleveres af kontoret.

Link til forældreintra: Forældreintra for Nyborg Private Realskole